روحانی زاده: در برخورد با فساد بررسی میدانی خواهم داشت / صدور سخت‌گیرانه پروانه‌های ساخت ویلا در کوه‌های رامسر

روحانی زاده: در برخورد با فساد بررسی میدانی خواهم داشت / صدور سخت‌گیرانه پروانه‌های ساخت ویلا در کوه‌های رامسر

دادستان با تاکید بر اینکه طبق فرمایش شهید بهشتی (ره) اگر دانشجو خواب بماند نماز امت قضا میشود، بیان داشت: همین که شما دانشجویان دغدغه‌مند هستید و روحیه مطالبه گری در باب پیگیری حفظ حقوق بیت المال، عدم هدر رفت سرمایه ملی، برخورد و مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و هرچه که خلاف است در هر سطوحی باشد را دارید، واقعا ستودنی است.

در ادامه آقای روحانی زاده خاطر نشان کرد: در بحث ساخت و ساز در جنگل‌ها و منابع طبیعی خدادادی در رامسر، یکی از برنامه‌هایی که به جد آن را دنبال می کنیم این است که در مراحل صدور پروانه‌های ساخت، نظارت دقیق‌تر صورت گرفته و فیلتراسیون مجوزها، فنی‌تر انجام پذیرد.

روحانی زاده گفت: نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت می‌باشد این است که در برخورد با مفاسد اجتماعی و اخلاقی، تنها برخورد سلبی و قهری مد نظر نیست بلکه ضرورت توجه به تدابیر فرهنگی و فرهنگسازی در اولویت می‌باشد. صرف این که در مبارزه با فساد فقط دادستانی ورود کند به تنهایی کافی نبوده و حل شدنش نیازمند سلسه جلسات مشترک، با شما دانشجویان بسیجی، به عنوان نیرو‌های جوان و انقلابی که این روحیه را دارید و باید حتما در این دست امور ورود کنید، صورت پذیرد

اخبار مرتبط

اجاره ویلا نوشهر به چقدر بودجه نیاز دارد؟

بررسی و مقایسه تجربه مهمانان در ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی رامسر

باحضوروزیر ورزش وجوانان تعدادی از طرح های ورزشی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آبادافتتاح شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha